لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

روز های شیرین

یکی مانده به پست تولد!

1392/7/9 20:59
نویسنده : مامان
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کشوی لباسای دخترک رو مرتب کردم و لباسای گرمتر جای لباسای تابستونی رو گرفت. بیشتر لباسای قبلی به آرشیو لباسای کوچیک منتقل شدن! دلم برای همشون تنگ شد بغضم گرفت و بوسیدمشون. توی این یک سال یاد گرفتم هرگز برای رسیدن آینده عجله نکنم چون زمان به اندازه کافی سریع میگذره!

5 روز دیگه تایک سالگی دخترک باقی مونده.برنامه خاصی جز برای خانواده های خودمون ندارم برای هدیه هم کمی آینده نگر عمل کردیم می خوایم حساب بانکی باز کنیم و هر از گاهی پولی بریزیم. البته کمی که بزرگتر شد یه کادوی دلخوشی هم براش می گیریم.

دیشب لارا به چشما باب اشاره کرد و خیلی واضح گفت "آی"  بعدشم اسباب شادمانی ما رو کامل کرد و با اشاره به بینی بابا گفت" نوو". با عروسکاش با جدیت تمام حرف میزنه اونقد جدی که می ترسیم دعواش بشه! بهش میگم "یک ،دو،..." میگه " ده" بعد من میرم آسمون هفتم و بر میگردم!

احساس میکنم این اواخر تونستم خودمو جمع و جور کنم و بیشتر برای کارام وقت داشته باشم.امیدوارم این روال رو حفظ کنم...کلی برنامه دارم!

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهاره
11 مهر 92 13:17
افرين لارا خانم
ميشه از تجربه هات بيشتر بنويسي. اين كه چطور زمان بندي مي كني و مهم تر چه طور به لارا اموزش دادي؟


چشم عزیزم! یه پست برات می نویسم بذار تولد لارا رد شه حتما. اسمش هم واقعا عالیه... همون مدلی که به اسم خودت وهمسرت میاد!
مهسا مامان نورا
12 مهر 92 21:18
افرین به لارای نازم هزار بارک اله عزیزم بهترین کا ر رو میکنید واسه آیند ه اش ما از روز تولد نورا واسش حساب باز کردیم و الان 4میلیون تو حسابشه خاله دخترم پولداره پیشاپیش تولدت مبارک




نازنینم مرسی... به به دخترک پولدار چشم قشنگ!


باران
13 مهر 92 2:23
عزیزم تولد دخملت مبارک
صد ساله بشه الهی


مرسی باران جان
رومینا
13 مهر 92 22:18
عزیز دلم پیشاپیش تولدت مبارک باشه . مامانی می بینی چقدر لذت بخشه . وقتی لباسهای کوچیک رو میبینی ادم باورش نمیشه که چقدر کوچولو بودن و حالا الان بزرگ تر شدن و هر روز چیز جدید یاد میگیرن . [h
آره رومینا جان خیلی شیرینه... خدا برامون نگهشون داره. دوستت دارم
sara
14 مهر 92 2:32
عجب نمدونی بود اگه دوست داشتی به وب دخمل ماهم سر بزن و باهم دوست بشیم و هی نظررررررررررر بدیم. saraemtehani.blogfa.com
مهسا مامان نورا
14 مهر 92 13:01
لارای نازم تولد یک سالگیت مبارک انشاله 100 ساله شی خاله جون یه عالمه بوووووس از راه دور از طرف نورا


ممنونم عزیزم...دوستتون داریم
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 16:44
روز کودک مبارک لارای دوست داشتنی
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:56
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز