لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

این حوالی ما...

1392/2/9 22:59
نویسنده : مامان
283 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وق هست که می خوام بیام و بنویسم اما مثل همه دوستای مامان نی نی دار وقت نمی کنم! تا میام وقت بکنم یک ماه تموم میشه و فاصله پست ها به یک ماه می رسه.

اول از خودم بگم که دارم از مرز وزن قبلی هم رد میشم و لاغر لاغر شدم!خوب مراقبت از لارا هر روز سخت تر و وقت گیر تر و صدالبته شیرین تر میشه که حتی گاهی دلم می خواد شبا رو هم نخوابه شیرین کاری کنه...

شازده خانم سوار بر مرکبش هر روز بیشتر و بیشتر سعی در شناختن قلمرو خودش می کنه و به همه چی دست می زنه به همین دلیل دکور خونه بصورت فورس ماژور تغییر کرده تا از خطرات احتمالی جلوگیری بشه.یعنی از وقتی که یهو متوجه شدم داره ظرف بزرگ میوه خوری که جزء دکور بحساب می اومد رو با دستای کوچولوش بلند می کنه این تصمیم گرفته شد ناگفته نماند که با دیدن این صحنه چقدرذوق کردم

 

هفته پیش با دیدن چند تا ترک روی لب خاله ریزه خیلی نگران شدم و با بابایی بردیمش دکتر هم چک آپ بشه و هم چندتا سوال مامانی رو به اضافه مشکل احتمالی ترک لب بپرسیم .خدا رو شکر ترک لب مشکلی نبود و دلیلش سردی ناگهانی آب و هوا و در نتیجه بخاری و خشک شدن هوای خونمون بود. قد و وزن دخترکم هم خیلی خوب بود بنظر دکتر که حنی گفت نی نی درشتی هستن خانم کوچولو راستش من همش فکر می کنم لارا ریزه میزه هست شاید به خاطر استخوان بندیش باشه که بنظرم مثل خودم درشت نیست...وزنش ٨١٠٠ با لباس و قدش ٧٠ بود ...خدایا خودت دخترم رو قوی و سالم نگه دار آمین.

 اخیرا وقتی بهش میگیم شالا شالان!!!! سرشو تکون میده و با دیدن هیجان ما اونم هیجان زده میشه...کف دستشو میزنه به کف دست ما به نشونه دست دست زدن!

غلت هایی که نگرانشون بودم تقریبا دو ماهه کامل شده و حتی غیرقابل کنترل! دخترک همه جای خونه رو غلت زان طی می کنه و البته زیر مبل و میز و ...  استثنا نیستن.

رابطه خوبی با غذاهای کمکی داره از این بابت خوشحالم وقتی غذا می خوره احساس رضایت می کنم مثل یک مادر خوب!البته نازدلم خیلی زود از یه غذا دل زده میشه برای همین باید دور سه روز یکبار تنوع ایجاد بشه وگرنه از روش خودش برای اعتراض استفاده میکنه که غذا رو برای ده پونزده دقیقه تو دهنش نگه می داره و همه از این کارش بسیار تعجب می کنن!!!!

چند وقته کشف کرده که با فشار دادن موبایل اسباب بازی میتونه صداهایی تولید بکنه و با روش آزمون و خطای خودش موبایلو به صدا در میاره و همراه موزیکش خودشم میخونه...

واکنش کوچولوی من به غریبه هاا خیلی واضح تر شده که بسته به میزان رضایت از حضور اونا از گریه تا سکوت طولانی مدت متنغیره.

از اینکه مورد توجه قرار بگیره خیلی به ذوق میاد و گیاهی برای جلب توجه صداهای عجیب و غریب در میاره و منتظر واکنش ما میشه.البته این سر و صدا ها گاهی خیلی شبیه حرف زدن هستن انگار که لحن صحبت کردن دارن.

و اینکه پیشاپیش روز مادر رو به همه دوستای عزیزم که امسال مامان شدن تبریک میگم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان نورا
10 اردیبهشت 92 22:30
افلین دخترم ماشاله منم روز زن و مادر رو به شما به نوبه خودم دوست خوبم تبریک میکم .لارای ناز من و ببوس
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:51
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
niku
11 اردیبهشت 92 20:21
hiiiiii
شقایق مامان آرشا
16 اردیبهشت 92 16:21
مامانی منم همین حس را داشتم که آرشا لاغر اما حدود وزن و قد لارا جون و دکتر میگه خیلی خوبه اما نمی دونم چرا من همش حس میکنم بچم لاغر هست؟
بهاره
22 اردیبهشت 92 1:02
واي دلم خواست دختر منم زودي بزرگ بشه