لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

عکس+شیرخشک و پستونک!

1391/8/7 14:54
نویسنده : مامان
487 بازدید
اشتراک گذاری

_اول سلام 

چندتا عکس برا دوست جونامون که میخوان ما رو ببینن!

_اولی دختر بابا روی شونه ی باباش خیلی راحت خوابش برده -دومی و سومی هم اولین بازی لارا روی تشک بازیش هست که انتظارشو نداشتم اما حدود 45 دقیقه به عروسکا نگاه کرد و صداش در نیومد!!!

_چندروز پیش خواستم برای راحتی خودم و خواب شب لارا به پستونک عادتش بدم ...اول خیلی مقاومت کرد و هی میزد بیرون پستونکو اما با اصرار من بالاخره موفق شد که نگه داره که دلم نیومد و گریم گرفت آخه بدجور میمکید پستونکو دلم براش سوخت که سرش کلاه گذاشتم و پستونکو از دهنش کشیدم بیرون!!!اما شب بعدش پشیمون شدم چون واقعا لازمه بعضی وقتا مشغول بشه و الکی نق نزنه کهههههه لارای ناز من به هیچ وجه نخواست تو دهنش نگه داره و هر بار با فشار پستونکو پس میزد و این بار منو منصرف کرد منم از کرده پشیمون که چرا نذاشتم دیشب بخوره که الان نخواد قبول کنهقهر تازه مشکلمون فقط با پستونک نیست لارای من حتی شیر خشکم قبول نمیکنه دخترم بد جور خواستار تغذیه ارگانیکه!!! کلا با طعم شیر خشک مشکل داره و نتونستو کاریش بکنم فعلا!!!منتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باران قلنبه
7 آبان 91 15:19
خیلییییییییییییی خوشملی لارا جونی


مرسییییییییی وای !!!
sima
7 آبان 91 22:17
kheili naze Lara jun!
khoda hefzesh kone


نازی از خودتونه!!!
رومینا
8 آبان 91 18:49
وایییییییییی هزار تا ماچش کن خیلی با نمک . نازه .. ولی بهش پستونک نده اگه عادت کنه خیلی سخت از پستونک می تونی بگیریش. به نظر من حیف بزار شیر خودت رو بخوره . سی دی دکتر هلاکویی 0 تا 3 سال رو بگیر حتما گوش کن در این مورد هم صحبت کرده . ندی خیلی بهتره . من اولش دادم ولی دیدم پس میزنه از چند تا دکتر پرسیدم گفتن که ندم از اون به بعد ندادم. شیر خشک هم در موارد ضروری که 2 تا 3 ساعت برم بیرون رادوین پیشم نیست بهش شیر خشک میدم

عزیزم مجبورم آخه برای امتحانای پایان ترم باید یه هفته ازش دور باشم!

آیه ی عشق
9 آبان 91 16:32
ای جانممممم عروسک خوشگللللللللللللل

رایان هم اولش پستونک نمیگرفت
قیافش یه جوری میشد که انگار یه چیز تلخ بهش دادم... با زبون پرتش میکرد بیرون!!!!!! بعضی وقتا هم پستونک رو نگه میداشتم اما دیدم عُق میزنه و میخواد بالا بیاره(حرف زور توو کتش نمیره)
یه شب که خیلییییییی گرسنه بود پستونک رو بهش دادم راحت قبولش کرد، البته پستونک قبلی نبود، کوچولوترش بود
شیرخشک هم شاید موقعی بگیره که خیلی گرسنه تر از معمول باشه... اول رقیق براش درست کن، احتمالا جواب میده


ممنون خاله لیلی امتحان میکنیم! چشماتون خوشگل میبینه
مائده(ني ني بوس)
11 آبان 91 15:13
ماشالا خيلي دختر نازي داري خدا حفظش كنه


مرسی خاله!