لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

شرح حال1

1391/8/3 14:35
نویسنده : مامان
732 بازدید
اشتراک گذاری

لارای من سه هفته س پرنسس خونمون شده! یه پرنسس به معنای واقعی چون همه زندگی مون بر اساس برنامه ایشون تنظیم میشه!!! خداروشکر نا دنج نیست عزیز دلم اما مشکلات خودشم داره

-ملوسکم از اینکه براش آهنگ پخش کنیم خوشش میاد و آروم گوش میده بدون اینکه گریه کنه فکر کنم تاثیر موسیقی گوش کردن منه

 -هر روز یه کار جدید یاد میگیره از خندیدن گرفته تا واکنش به صداها و ...

-ناز مامان برا خودش خانمی شده قدش ٥ سانتیمتر وزنش ٧٠٠ گرم و دور سرش ٢سانتیمتر بزرگتر شده!!!مژه(سریع بگید ماشا...!!!)

-فعلا برنامه ثابتی برای خوابیدن و شیر خوردن نداره و هر موقع دلش خواست میخوابه و دل بخواهی شیر میخوره.

٠٠٠٠٠اما خودم:

بعد از زایمان شکمم انقد جلو بود که انگار زایمانی صورت نگرفته فقط یه کم شل شده بود و خیلی بد ریخت! تغییر مهم این روزا اینه که شکمم تقریبا به حالت اول قبل از بارداری برگشته و فقط چند سانتیمتر اضافه دارم که اونم اگه اراده کنم باید با ورزش آب کنم.

دلم برا لباسای قبل از بارداریم تنگ شده بود انقد هلم که نمیدونم کدومشونو بپوشم!!!خوشمزه

یه اعتراف کوچولو هم بکنم فکر نمیکردم انقد دخترم رو دوست داشته باشم حتی وقتی خوابه دلم براش تنگ میشه و هی میرم یواشکی بوسش میکنم .احساس میکنم ارزش اون همه درد رو داشت که این فرشته کوچولو الان مال من شده و قشنگترین احساسارو بهم میده...

٠٠٠٠٠اما زندگی:

تقریبا بیشتر مدت بعد از اومدن نی نی رو تو اتاق خوابمون سپری کردیم آخه خونمون هواش خنکه و با بخاری هم گرم نمیشه بابایی هم کاراش رو تو اتاق خواب انجام میده و فقط برای خوردن غذا میریم آشپزخونه.الانم دارم از همونجا اینارو مینویسم.

درسام روی هم جمع شده و گاهی از اینکه کنکور شرکت کردم پشیمون میشم آخه مامان شدن کلی وقتمو میگیره امیدوارم بعد از یکی دو ماه زندگیمون به برنامه بیافته بتونم به بقیه کارام و کلاسام برسم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
4 آبان 91 8:53
پرنسس کوچولو پس عکسات کوووووووووو؟؟/؟؟؟؟ روز به روز شیرینتر میشن . بچه ها فرشته هستن

رومینا جونم نمیدونم چرا عکسارو آپلود نمیکنه سایت!!!

رومینا
7 آبان 91 13:21
شاید حجم عکسها رو کم نمی کنی من همیشه حجم رو کم میکنم سریع اپلود میشه.
در مورد ریزش مو که سوال کرده بودی من تو دوره بارداری یک دونه از موهام هم نریخت خیلی براق و خوب شده بود ولی بهد از 2 ماه از زایمان موهام شدید ریخت باور کن مشت دستم سیاه میشد بعد دکتر هم نرفتم فقط شامپو اورال گرفتم کوچیکش 30 تومن بود عالی بود ضد ریزش بود من که خیلی راضی بودم الان می رم حموم یا شونه میکنم فقط 1 دونه یا 2 تا دونه موهام میاد تو دستم . در ضمن من سریع رفتم موهام رو کوتاه کردم لارا گلم رو یه ماچ تپل از دستش بکن

چقد تو نازی آخه مرسی