لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

سونو سرخود!

1391/6/23 20:55
نویسنده : مامان
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من برگشتم و نی نی جونم هم قربونش برم لطف کرد عجله نکرد!!! کل مسافرت تصور میکردم بچه بغل بر میگردم خونه!!!نیشخند

جاتون خالیییییی رفتیم ثبت نام کردم و کلی خوشحال شدم که امسال دانشجو شدم حالی که گرفتن شماره دانشجویی بهم داد بیشتر از دیدن نتیجه قبولی بود تا این حد یعنی!!!گاوچران

بلافاصله بعد اومدنم هم رفتم سونو سرخود گرفتم آخه خیلی نگران بودم دخترم برنگشته باشه مجبور شم سزارین عمل کنم یا آبش کم شده باشه یا وزنش نرمال نباشه و صدها نگرانی دیگر!!! اما خدارو شکر همه چی خوب و نرمال بود وزن دختر پهلوونم هم ٢کیلو و نهصد گرم بود دکترمون گفت اگه همین جوری پیش بره تا ٤ کیلو هم میرسه موقع زایمان!!!متفکر خدارو شکر اما تصور زایمان طبیعی چنین موجودی یه کم ترسناک هست واقعیتش!خیال باطلبعد سونو هم رفتم برا خودم جایزه گرفتم واسه سلامتی نینی!!! یه دستگاه بخور برا صورتم !آخه موقعی که رشت بودیم هوای مرطوبش خیلی به پوستم ساخته بود منم رفتم یه مینی رشت گرفتم تا تو خونه هم استفاده کنیم!چشمک

از رشت گفتم اینم بگم که واقعا آدمای مهربون و خون گرمی داره اصلا احساس غریبی نکردیم این چند روز قبلا هم که رفته بودیم انقد باهاشون در ارتباط نبودم این دفعه به خاطر کارامون خیلی بیشتر احساس کردم چقدر مهربونن این ملت! خوشحالم اونجا قبول شدم لبخند

بعدشم اینکه دلم براتون تنگ شده بود هوارتااااا و بعدشم اینکه دوستتون دارم همون هوارتااااااماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ساحل
24 شهریور 91 8:54
خوش برگشتی عزیز... منم اکثرا که بیرون میرم همین فکر رو میکنم..واسه همین نوشته دکتر در مورد زایمان اورژانسی همیشه تو کیفمه که اگه یهویی شد برم بیمارستان!هه.... سرخوشم! خوب خدا رو شکر که دخملی سالمه و وزن گیریش هم خوب بوده... نگران نباش..اگه قراره طبیعی زایمان کنی قدرتشو هم خدا بهت میده... شاید واسه من که میخوام سزارینی بشم آسون باشه حرف زدن ولی مطمئن باش سالم و سلامت دنیا میآد و میپره تو بغلت... یه نینی توپ=ولوی 4 کیلویی..الهییییی........سایز 0ها فکر کنم اندازش نشه!! بخور صورت هم مبارک باشه... ما که تو ساری هستیم اینقدر بخور داده میشویم که باید روزی 1 بار حداقل بریم حموم!.... تو این تابستون فکر کن چی کشیدم!..هوای گرم و دم کرده..دام عرق کرده بودم!هه...تموم شد...الانا خنکه! مراقب خودت و دلبر جان باش.......
آرزوی من
24 شهریور 91 11:14
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
آیه ی عشق
25 شهریور 91 9:12
سلام سلام
چه خوب که مامانی با دستِ پر برگشته و صحیح و سالم به به ، خدا رو شکررر
بازم خیلییییییی تبریک میگم مادر فعال

ممنونم عزیییییزم
رومینا
26 شهریور 91 17:06
خیلی خوشحال شدم که نی نی گلت صحیح و سالم هست. این مسیر طولانی رو چطور رفتی؟ چه دل بزرگی داری که طبیعی رو انتخاب کردی تاریخ زایمانت کی هست؟

مرسی عزیزم میام وبلاگت جواب میدم

نایسل
28 شهریور 91 0:37
خداروشکر عشقممممم بازم تبریک عزیزمممم آفرین به این دخملی
ایشالا بشه همون 4 کیلووو احسنت به جراتت


مرسی نازم
نایسل
30 شهریور 91 23:42
کجایییی گلممممممممممم
نایسل
2 مهر 91 16:00
قربونت فدات ششششمم ایشالا میرسونه راستیی نی نی خوبه؟