لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

قاطی پاطی

1391/7/4 13:23
نویسنده : مامان
294 بازدید
اشتراک گذاری

بعداز یه مدت دوری سلااااااااام

راستش میخواستم بعد از حاضر شدن کامل اتق دخترم بیام و عکساشو بذارم براتون اما نشد! البته تقریبا تموم شده فقط جزییاتش مونده که کلا یه روز کار داره!انشا... بعدا میذارم براتون.

گفته بودم که دلم برای روزهای دونفره مون تنگ میشه آخه دیگه فقط چندروز ازش باقی مونده به همین مناسبت دیروز در یک حرکت خودجوش تصمیم گرفتم یه گودبای پارتی برای روزای دونفرمون بگیرم اولش نشستم یه نامه برای همسرم نوشتم تا موقعی که من دارم زایمان میکنم بخونه هنوز بهش ندادم بعد یه کیک خوشمزه پختم اونم با کلی نذرو نیاز که خراب نشهخجالت خداروشکر خراب نشد و خیلی هم خوشمزه و تپل مپل از آب در اومد!  دوتا بستنی خوجمزه هم خریدم با شکلات و شربت و میوه و خرت و پرت بعدشم خودمم حاضر شدم و منتظر همسرم شدم ... شام هم نپختم خوب همونا کافی بود دیگهچشمک همسر جونم با دیدن کیک بسیار هیجان زده شد و از اقدام من برای این پارتی دونفره تشکر وقدردانی کرد!منم خیلی خوشحال شدم که دردای کمرم که صبحی داشتم برا اومدن نی نی نبود و فرصتی شد تا این کارو بکنم!عکسم گرفتم که اینجا بذارم اما متاسفانه دوربین ویروسی شده وظاهرا همکاری نمیکنه !متفکر 

اما یه کم هم از خودم بگم... فردا نوبت ویزیت دکتر دارم اما هنوز واکسن کزازمو نزدم! نمیدونم چرا انقد تنبلم کاریشم نمیتونم بکنم!حالا کلی کار عقب مونده دیگه هم دارم نمیدونم کی قراره انجامشون بدم!تازگیا هم که فقط خوابم میادخواب...نمیدونم با این وضع چه جوری میخوام بچه داری کنم!؟!

اصلا نفهمیدم چی نوشتم اما خوب ببخشید حواسم واسم نمونده دیگه ظاهرا اصلا جنبه مادر شدن ندارم!زبان

+++بعدا نوشت!!!

عکسا حاضر شدن! اما اتاق کامل نیستا بعدا تغییرات ایجاد میکنیم فعلا حالا همینار ببینین:

حالا فعلا همینارو ببینین تا بعدا کاملشو میذارم!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
4 مهر 91 12:51
دلمونوویوو آب کردی وایییییییییییییییییی زود بزار دیگه
نایسل
4 مهر 91 12:52
چه فکر جالبی
نایسل
4 مهر 91 17:20
وای عشقممممممممممممممممم چقدر خوشگله همه چیزاش من عاشقش شدممممممم با سلیقه من
نایسل
4 مهر 91 17:20
آره خیلی جیگره مثه برف سفیه
ساحل
4 مهر 91 18:01
اول سیسمونی لارا خانوم مبارکش باشههههههه...... اینکه خوابت میآد کاملا طبیعیه.. چون داری برای زایمان آماده میشی عزیز... وای منم دوست دارم کیک بپزم ولی هیچ کس کمکم نمیکنه... وسایل هم ندارم خونه.... تو این هیری ویری ماشینمون هم خراب شده... باز خوبه کنار خونه مامانم و خالمیم و اگه شب یهویی شد هستن کمکم... نگران نباش..تموم میشهههه...اون وقت سه تایی با نینی جشن میگیریم...(من کیک میخواااااام!!)
آیه ی عشق
5 مهر 91 12:25
-عزیزمممممممم چه کار قشنگی کردیییییی

-چه اتاق نازی داره دخملیمون... مبارکش باشههههههههههه

-عاچقتمممممممم رفیققققققققققق

مرسی خاله اما هنوز تموم نشده که عجله خواستم دوسه تا عکس بذارم

خاله پرستو
6 مهر 91 13:12
تشک بازی خواهرزاده ام این مال شماست