لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

برام دعا کنین

1391/6/19 15:53
نویسنده : مامان
700 بازدید
اشتراک گذاری

دارم برا چند روز میرم رشت ...

امکان ثبت نام غیرحضوری نبود باید خودم برم .یه 700 800 کیلومتری راه باید بریم با ماشین خودمون البته دکترم گفت فقط از جوراب واریس استفاده کنم وگرنه مشکلی نیست! دعا کنین دخترم نخواد زود بیاد مجبور شم تنهایی زایمان کنم تو یه شهر دیگه!!! دعا کنین مشکلی پیش نیاد سالم برم و برگردم! ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیه ی عشق
22 شهریور 91 21:29
عزیزم ایشالا که به سلامتی بری و برگردی
ساحل
23 شهریور 91 17:10
خوب مبارکه قبولی ... من که امسال کلا شانس نوردم... امسال سال بچه داریه!هه... فکر کن میتونم واسه بهمن بخونم ؟؟ ... آخه تقریبا 3.5 ماهه میشه تازه دخملیم... نمیدونم دیگه...اگه نشد که میرم دنبال کار..فکر کنم کار کنم برام بیشتر ارزش پیدا کنه!