لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

خبر خوب و دو دلیت!!!

1391/6/12 14:31
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

من ارشد قبول شدم!!!

زبان انگلیسی!!!

دانشگاه گیلان!!!

رشت!!!

اما...

مجازی!

اما خوب خودم اینو زده بودم چون غیر حضوریه نی نی و همسری اذیت نمیشن با نبودن من. خودم که زیاد خوشحال نیستم اما همسری و بابام خیلی حال میکنن که من قراره جایی نرم و درس بخونم. بدبختانه تو ایران شیوه مجازی زیاد جا نیافتاده و همه فکر میکنن خیلی ضایع س در حالی که اینطوری نیست. امیدوارم به هر حال خوب باشه و پشیمون نشم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
12 شهریور 91 14:41
مبارکه عزیزممممممممممممممممممم شوهر خواهر منم مجازی میخونه اتفاقا خیلی هم خوبه و باکلاس آفرین
نایسل
12 شهریور 91 14:44
مرسی عزیزممم تو خودتتت خوشگلی برای همین اینجوری میبینی
نایسل
12 شهریور 91 14:50
فدات شم تو لطف داری به من


من کلا اهل تعارف نیستم عزیزم جدی میگم!
آیه ی عشق
15 شهریور 91 18:58
مبارکه مامانی ِ زرنگگگگگگگگگگگگ میگماااا، مجازی یعنی چه جوری؟! نشنیدم تا حالا
بهاره
16 شهریور 91 11:09
مباركه. هرچي باشه از اين كه بخواي بري رشت بهتره. موفق باشي خانم
آیه ی عشق
18 شهریور 91 12:10
خـــــــب همون هم خیلی خوبه کههههه بابا... واقعا آفرین... بازم و بازم تبریک و تبریک و تبریک
نایسل
18 شهریور 91 19:53
عزیززززززز دلم خوبییییییییییی
میسی واسه دستور شربت عسل آبلیمو
گلم مرسی شوهر من همیشه سرماخورگی هاش رو اینجوری خوب میکنه ولی به من نمیسازه عسل
نمیدونم چراااا
میسییییی عشقممم بببخشیددد دیر جوابتووو دادمم
راستی چیزی به نینی دار شدنتتت نمونده هااااا
منم وقتی حامله بودم قرار بود 5 مهر زایمان کنم
اگه میبودد الان باهم مامان میشیدم

عزیزم انشا... عجله نکن به موقعش مامان هم میشی خدارو شکر مشکلی نداری!

نایسل
30 شهریور 91 23:41