لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

یه مشکل

1391/6/8 15:07
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

متوجه شدم یه مشکل جالب پیدا کردم البته نه اونقدر جالب فقط برا خودم  خنده دار بود وقتی فهمیدم! این اواخر خیلی دست و پا چلفتی شدم! یعنی اینکه هر کاری میکنم یه گندی بالا میارم!!! مثلا میخوام کیک بپزم خمیر میشه کلا میندازمش دور! میخوام حلوا بپزم میسوزه! میخوام اتو کنم میسوزونم! نکته ی جالب اینجاست که قبلا هیچ وقت همچین اتفاقایی برام نیافتاده بود!!! یعنی اوایل ازدواجمونم اینجوری نمیشد اصلا نمیسوزوندم و خراب نمیکردم کارا رو! متوجه شدم که اصلا تمرکز ندارم این روزا کارایی که قبلا برام آب خوردن بود الان میزنم خراب میکنم! اصلا یه وضعی شدم کلا از خودم نا امیدم میترسم بعد زایمانمم اینجوری پیش بره آبرو واسم نمونه!

مامانای خوشجل موشجل اگه چیزی در این مورد میدونین بهم بگین خیلی وضعیتم خرابه ها یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین!قهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آیه ی عشق
8 شهریور 91 18:56
وااااااااای چقدر خندیدم... خیلی باحال بود خخخخخخخخخخ من که فقط لیوان و بشقاب از دستم میفته... میگن بخاطر کم خونی و کرختیه، دستام جون ندارن در مورد خودت هم که خودت میگی بخاطر عدم تمرکزه، پس جای نگرانی نیست... مرکز ثقلت هم عوض شده... اینم یه بهونه ی دیگه
پپر
8 شهریور 91 21:01
درود علیکم ... خوین ؟ خدا را سپاس که خوبین به نصیحتتون گوش کردم و وبلاگهام را یکی کردم ... سپاس
از طرف مامان پریسا
8 شهریور 91 21:07
ما منتظر نی نی هستیم هیچ جاه نمیریم همینجا هستیم
نایسل
10 شهریور 91 20:29
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی به فکرم بودی آخیییی عب نداره نی نی بیاد درست میشه چون که تمرکز نداری اینجوریه فدات شم
نایسل
10 شهریور 91 20:29
خیلی دوست دارم مرسی