لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

لالایی

1391/5/31 20:19
نویسنده : مامان
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نانازی من

امروز تو سایت ایزی بیبی لایف خوندم که بهتره برا نی نی نیومدمون یه لالایی انتخاب کنیم و براش بخونیم تا از الان بهش عادت کنه! البته از قبل شنیده بودم ولی امروز دنبال چندتا لالایی گشتم و یکیو پیدا کردم که خوشم اومد. متنشو اینجا میذارم و خودشم برا آهنگ وبلاگ گذاشتم فعلا اینو برا لارای کوچولوی خودم میخونم بعد چندتا دیگشم اضافه میکنم. آدرس سایت لالابای هم براتون میذارم خواستین برین سر بزنین کلا مطالب مفیدی داره برا نی نی ها و مامانا...


Angels watch over my baby,
Grant her a lifetime of your care
So that even when I can not be with her
I'll know you will always be there.

Angels watch over my baby,
Grant her a lifetime of your love
So that even when my eyes are closed
I'll know that you watch over from above.

Angels watch over my baby,
Bless every eyelash and curl.
For there is no one on earth any dearer
to me than my little baby girl.

آدر سایت:

http://www.lullaby-link.com

امیدوارم شمام مثل ما خوشتون بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
1 شهریور 91 0:19
سلام خانمی .نی نی مبارک .ان شالله که سالم و سرحال از توی دلت بیاد توی بغلت.
عزیزم برام دعا میکنی نی نی منم دختر باشه.لطفا


الهیییییی مرسی نازم چشم اول دعا میکنم سالم باشه بعدشم یه دخمل ناز نازی باشه واسه مامانش!