لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

آهنگ جدید+زلزله!+سکسکه

1391/5/27 12:00
نویسنده : مامان
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان نازیا

بالاخره بعد از کلی تلاش و کوشش آهنگ مورو علاقه مو یابیده و کد آهنگشو درست کرده و بر روی وبلاگمان نصبیدمبغل این آهنگو خیلیی ذوست دارم تازه کلیپشم خیلی نازه واسه یه دخمل کوچولو خونده شده مثل دخمل نازی من! مامانش میخونه واسه دخترش!!! مشنوین مشکلی که نداره الو الو صدا میاد؟!؟متفکر این آهنگو برا نی نی جونم میخونم فک کنم اونم خوشش میادهورا

+این چندروزه انقد پس لرزه حس کردیم که دچار توهم زلزله شدم کلا! حالا بعضی وقتا کوچولوی شیطونم تکونای چندریشتری میخوره که فکر میکنم زلزله اومده و این شکلی میشمنگران بعدش میفهمم بعله خانم کوچولو داره تکون میخوره!!!نیشخند مثلا همین الان همچین تکونی دادن مامانشونو که کم موند پاشم فرار کنم!!!  جالب اینه که موقع زلزله اصلی که شدیدتر بود هم فکر میکردم نی نیه داره تکون میخوره بعد دیدم زلزله س استرسدر کل هنوز تفاوتهای بنیادین بین زلزله و تکونای نی نی رو نفهمیدم هنوز! منتظر

راستی خوشتون اومد از آهنگمون؟؟؟

+راستی از چندروز پیش سکسکه های نی نی احساس شدن! البته حس میشدن نمیدونستم چیه انقد ریتمیک تکون میخوره کم کم داشتم نگران میشدم فکر میکردم کوچولو جاش تنگه داره خفه میشهگریه بعد تو اینترنت خوندم داره سکسکه میکنه خانمی!!! خیلی جالبه کلی خندیدیم با پدر خانواده!خنده

+کلا سه بار این آپ رو تغییر دادم هی اومدم یه چیزی نوشتم بعد اون یکی یادم افتاده دوباره برگشتم و این ماجرا سه بار تکرار شد. من یه مامان خوش حافظه املبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 12:16
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
نی نی جون
28 مرداد 91 15:19
سلام انشاا.. به سلامتی
نایسل جون
28 مرداد 91 17:42
آره منم داشتم برنامه ریزی میکردم موسیقی و زبان رو خیلی برای خودم مهم بود برنامه تغذیه شون رو قراره یه پزشک بریزه یعنی برای مهدمون یه پزشک داشته باشیم بیاد سر بزنه به قول توباید یه جوری باشه بچه خودش با عشق بره اونجا مرسی گلممممممممم
نایسل جون
28 مرداد 91 17:42
خوبی خوشگلم اهنگ وبت عالیهه
نایسل جون
28 مرداد 91 20:16
منم کلی دل برات تنگیده بودااا
نایسل جون
28 مرداد 91 21:02
منم عاشق موهای فرفری اممم
نایسل جون
28 مرداد 91 21:17
منم کلی تبریک واسه عید
ساحل
31 مرداد 91 18:46
وای وای منم تازگیها فهمیدم سکسکه چطوریه...چه لذتی داره وقتی تکونشو هر 2-3 ثانیه یه بار حس میکنی... دقت کردی وقتی خودت تکون بخوری و بری آب بخوری سکسکه اونم بند میآد؟!...


جدیییییییییی؟ وای نازمممم فداش بشم
ماِئده
1 شهریور 91 16:25
خدارو شکر که هم خودت سالمی و هم نی نیت