لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

مادر بودن

1391/5/5 12:31
نویسنده : مامان
229 بازدید
اشتراک گذاری

روز های گرم گرم تابستون با یه کوچولو توی دلم خیلی خوبه !

حالا چند روزه هوا بارونی و خنکه و از شانس نی نی خوب میگذره!

این روزها حس مادرانم بیشتر شده و خیلی بی تاب دیدن دختر نازم شدم. تو آخرین سونو گرافی صورت ناز دخترمو دیدم و خیلی هیجان زده شدم کاش دوباره میدیدمش!

حس میکنم از الان دوستای خوبی برا هم میشیم خیلی خوشحالم نی نی دختره کلی براش برنامه دارم!!چشمک

هنوز کار زیادی برا اتاق و دکورش نکردیم و کم کم نگران میشم شاید یکی دو ماه دیگه نتونم زیاد برم این ور اون ور!آخه سر بابایی و من خیلی شلوغه و اصلا وقت نداریم... امیدوارم این روزا یه فرصت درست و حسابی گیر بیاریم دنبال کارای دخترمون بریم.

روزای خیلی خیلی خوبی رو با هم میگذرونیم میترسم دلم برا این روزا تنگ بشه و بخوام دوباره حامله شمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)