لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

3ماهگی دخترم

1391/10/19 13:28
نویسنده : مامان
310 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها انقدر سرگرم دخترم هستم که اصلا وقت برای کارای دیگه و حتی درسام هم ندارم و به همین دلیل نمیتونم زیاد برای نوشتن وبلاگ وقت بذارم ...

-٥روز پیش لارای من سه ماهه شد و دقیقا در اولین دقایق چهار ماهگی با صدای بلند برای مادربزرگش(مامان من) خندید! البته در همون جا به خاطرات پیوست و دیگه تکرار نشد!!! پروسه ی برگشتن هم هنوز ادامه داره و نتونسته بدنش رو کانمل یه دور برگردونه اما تمتم تلاشش رو می کنه و بابایی هم در نقش مربی تربیت بدنی تمام وقت کمکش میکنه تا بتونه برگرده.

-یه چند وقتیه آب دهن لارا کوچولو عین عسل از دهنش میریزه بیرون تو اینترنت گشتم دیدم نوشته بود احتمالش هست که بعضی بچه ها زودتر دندون بیارن و از نگرانی دراومدم اما فعلا دوست ندارم دندوناش دربیاد بنظرم برای دردسرای دندون درآوردن خیلی کوچیکه نازدلم.

-یه مشکل بزرگ که داریم خواب نامنظم لارا هستش که باعث میشه کل روز خسته باشم و هوش و حواسم هم سرجاش نباشه نمیدونم با این وضع چطور قراره امتحان بدم...

-دختر من هنوز کچله و تازه چندتا مویی که پشت سرش داشت عین کرک گربه می ریزن نمیدونم کی قراره مودار بشه هرکی می بینه نگه عین پسره!!!

----این پست حتما ویرایش خواهد شد!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانا و نینی جون
19 دی 91 13:34
سلام عزیزم لطقا ادرس منو عوضضضضضضضضضضضضضضض کن
نانا و نینی جون
20 دی 91 19:49
سلام خداروشکر انشاا... نینیم بیاد شاد ترم میشم دعا کن
رومینا
2 بهمن 91 11:27
عزیز دلم لارای خوشگلم کجایی؟