لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

از هر دری سخنی 1

1391/5/20 12:21
نویسنده : مامان
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای گل و نی نی های تو راه و بین راه و اول راهشون!

انقد این حاملگی سر آدم رو گرم میکنه که تازه متوجه شدم دیگه چیزی از مرداد ماه هم نمونده و من هیچی از تابستون نفهمیدم انقد که زود گذشت. آخرای حاملگی هم که تازه سخت تره و هیچی هم نشه آدم حوصله تکون خوردن نداره. منم که همه کارام جمع شده واسه این روزای آخر.

هنوز خبری از سرویس خواب دخترم نیست کاغذ دیواریشم قراره امروز با بابا رامین نصب کنیم اما تا الان که ساعت ١٢ ظهره هیچ اقدامی نکردیم! فقط کاغذارو خریدیم گذاشتیم تو اتاق که اونم نمیدونیم سرتاسر دیوارو بزنیم یا نصفشو با حاشیه !!!متفکر

دیروز بالاخره رفتم آزمایش مجدد دادم اما متاسفانه انگار کم خونم و منتظرم فردا برم ببینم دکتر چی میگه.بیچاره بابایی فکر میکرد کم خونی خیلی چیزه خطرناکیه کلی نگران شده بود الهی فدای دلش بشمقلب... واکسن کزازم هم نزدن بهم گفتن دیگه دیره آخه نمیدونم مگه بعد از ٧ ماهگی نمیزنن این واکسنو!!!؟؟؟حالا باید برم یه جای دیگم بپرسم ببینم چی میشه!

سیسمونی و لباس دخترکم هم تقریبا حاضره خداروشکر یه کارو تموم کردم!!!!اوهاونم اگه زور مامانم نبود حالا حالاها تنبلی میکردما البته! عکساشونم انشا... بعد از تموم شدن اتاق و اومدن وسایلا میذارم!

این پست گذاشتنم جزء کارای سخته واسم که مثلا  یه بار دیگه از دوشم برداشته شد الان!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل جون
20 مرداد 91 13:32
مبارکککک جوجوووووتتت باشه عزیز دلم .... راستی........نماز دعاهات قبول منم دعا کن... ایشالا این روزای سخت حاملگی تموم شه و لارا جوونت رو بغل بگیری ولی دلتت برای این روزا خیلی تنگ میشه .... عزیز دلم مگه بلدی کاغذ نصب کنی؟ کلی دستگاه مستگاه داره !!!!!!!!! شاید از این استیکرها خریدی!!!
نایسل جون
20 مرداد 91 19:04
آره بگو نصاب بیاد تو نصفش رو نصب کن ببین چه جوریه اگه خوشت اومد که هیچی والا بگو همشو نصب کنه من نمیدونم اطاق چه جوریه
آیه ی عشق
22 مرداد 91 0:28
عزیزمممممم همه خریدای گل دخملمون مبارکش باشههههههههههه بابا کلی فعالیت کردیا... همین که سیسمونی تقریبا تموم شده خودش خیلیههههههه کزاز هم توو درمانگاهی که من رفتم گفتن تا آخرین لحظه میزنن...
نایسل جون
23 مرداد 91 0:21
قربونت برممم
رومینا
12 شهریور 91 14:57
تبریک میگم عزیزم ارشد قبول شدی افرین داری به لحظه های اخر بارداری نزدیک میشی ولی قدر این لحظه ها رو بدون چه سایتهای خوبی معرفی کردی عالی بودن با اجازه لینکت کردم