لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

من وکلی کار2

1391/5/5 12:49
نویسنده : مامان
236 بازدید
اشتراک گذاری

تا الان که دارم اینو مینویسم شنبه خوبی رو شروع کردیم.کلی کاری رو که داشتم استارت زدیم و با مامان بزرگ رفتیم سرویس خوابو لباس و وسایل دیدیم.من یه مدل خیلی نااااااااازو پسندیدم که مامان بزرگ و بابابزرگ باید برن و سفارش ساختشو بدن تا حاضر شه. وای من از خیال پردازی میمیرم! برام جالب بود که چندتا مغازه که رفتیم رنگ سفید خواستم همه گفتن کسی سفید نمیخوادتعجب.چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟ من که عاشق سرویس خواب سفید و سادم!

یه مدلی که پستدیدم شبیه تخت خواب باربی میمونه!فقط تختش برا کوچولو تا 3-4 سالگی بزرگه و برا همین یه تخت-ننوی کوچولو هم خریدیم که تا اون موقع تو اون بخوابه. اونم خیلی خوشجل بید! حاضر که شدن عکساشونو با کمال میل میذارم اینجا!

چند تکه لباسم براش خریدیم وای چقد وسایل خوشگل موشگل هست واسه بچه ها خدا خودش رحم کنه من که کنترلمو از دست میدم!!!

الان دیگه نوبت اتاقه که باید کاغذ دیواری و موکت و پرده براش بگیریم.

این کارا خستم نمیکنه انقد هیجان دارم که تازه کلی هم انرژی هم میگیرم .

تو اینترنت یه مدلی پیدا کردم یه کم نه کاملا شبیه مدلیه که من پسندیدم اما مال ما خیلی ساده تر از اینه.تا اصلیا بیان (البته اگه نظرم عوض نشه مدل کیتی نخوام به جای این!!!)عکسشو میذارم نظر بدین اما نظر واقعی!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل خانم
5 مرداد 91 13:29
خیلی شیکه عالیه من که خیلی خوشم اومد
آیه ی عشق
5 مرداد 91 19:19
وبلاگ نو مبارکککککککککککککککک پس من آدرس ِ لینکت رو عوض میکنم
آیه ی عشق
7 مرداد 91 16:56
مامیییییییییییییییییییییییییییییییییی ور آر یووووووووووووووووو؟؟ از خرید چه خبررررررررر
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:16
مرسییییییییییییی عزیززز دلممم تو هم به خوبی خشوی زایمان کنی نی نی بیاد بغلتت
مامان ظریفه
14 مرداد 91 14:32
یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم. دعای زیر را بخوانید: ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ...... حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، ..
مامان ظریفه
14 مرداد 91 14:33
این که خییییییلی نازه
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 15:13
خیلی قشنگه اما به درد بچه نمیخوره به درد بچه های 7 سال به بالا میخوره





-------------------------------
آره نازم براش تخت نوجوان سفارش دادیم تا 3 سالگی هم یه کوچولوشو که هنوز حاضر نیستش.
مامان الینا
30 مرداد 91 13:49
خیلی خیلی قشنگه .آفرین مامانی .ممنون اومدی پیشم