لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

تاثیر سریال بد بد بد

1391/10/3 16:36
نویسنده : مامان
841 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز پیش یه سریالی تو تی وی بود نشون میداد یه مادر میخواست بره دخترشو که بعداز طلاق پیش باباش میموند ببینه و نمیذاشتن که ببیندش مامانش هم دادوبیداد راه انداخته بود منم یهو برگشتم به لارا که داشت بازی می کرد گفتم اگه یکی یه روز نذاره من تورو ببینم چیکار میکنم!!؟؟ لارای مهربونم وایستاد و تو چشام زل زد و زد زیر گریه جوری که انگار فهمید من چی گفتم... یهو یه جوری شدم قلبم انگار میخواس وایسته نتونستم جلوی اشکامو بگیرم... دخترمو بغل کردم و به خودم چسبوندم تا کسی نتونه از من جداش کنه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
4 دی 91 16:24
امیدوارم همیشه در کنار هم باشید ،بهترین لحظه هارو واستون آرزو میکنم. خاله جون به وب نورا هم سر بزن و نظر بده خوشحال میشم.


چشم مرسی اومدی پیشمون مامان نورا
آیه ی عشق
4 دی 91 18:59
ای خداااا چه حس پاک و قشنگی هیچکس نمیتونه از هم جداتون کنه خیالت راحت