لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

40 روز همدم لحظه های من

1391/9/1 16:39
نویسنده : مامان
647 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دوستت دارم!

40 روز پیش خانه مان به قدم های کوچک دخترکی از جنس آسمان روشن شد و امروز به شکرانه ی بودنش و داشتنش زیباترین دوست داشتن ها را به پایش میریزیم...

دخترکم تو آمدی و من پر شدم از حس ناشناخته ای به نام "مادر" که من نمیدانستم و ناب ترین احساس ها بود! نازنینم ممنونم که هستی و لبانم طنین آهنگ کلام "دخترم" را به برکت بودنت روزی هزار بار میچشند و من مغرور از این همه خوشبختی تو را تا همیشه می خواهم... برایمان بمان

٩١.٨.٢٤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
1 آذر 91 23:10
خوشگل خاله 40 روزگیت مبارک خیلی پاک و معصوم خوابیدی
رومینا
1 آذر 91 23:13
http://www.easybabylife.com خیلی سایت خوبی بود ممنون دوست عزیزم