لارا جانلارا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

روز های شیرین

36روزگی لارای من

1391/8/20 16:13
نویسنده : مامان
763 بازدید
اشتراک گذاری

فقط ٤ روز دیگه تا ٤٠ روزگی کوچولوی من باقی مونده نمیدونم چرا احساس میکنم قراره خیلی چیزا بعد از اون عوض بشه مثلا منتظرم ببینم رنگ پوست لارای من چه رنگیه الان که نمیشه فهمید دقیقا پوستش سفیده یا سبزس یا گندمی!

 البته از الان یه سری تغییرات رو میشه فهمید مثلا گویا ساعت بیولوژیک دخترم داره کم کم کار میکنه که شبا میخوابه و روزا بیشتر بیدار میمونه و باعث شده کارام تقریبا به روال سابق برگرده.

 به خیلی چیزا که قبلا حساس نبود الان حساس شده قبلا وقتی تو اتاق تنها میذاشتمش متوجه نمیشد اما الان اگه صدایی دور و برش نباشه سروصدا راه میندازه.

یا وقتی خراب کاری میکنه نمیتونه تحمل کنه و زودی بی تابی میکنه و میخواد که عوضش کنم!!!

 تازگیا فهمیدم صدای تلویزونم دوست داره  وقتی تلویزین روشنه بهتر میخوابه تا موقعی که همه جا ساکته!

+ مادر بودن احساس خیلی جدید و قشنگیه من که شخصا عاشق ناناز کوچولوم هستم و احساس مینکم بجور بهش عادت کردم برای همین گاهی میذارمش پیش مامانم و میرم برا خودم میگردم دفعه اول که خیلی سخت بود انقدر که گریم هم گرفته بود که همه وقتی که بیرون بودیم با بابایی فقط حرف از لارا میزدم اما الان کم کم دارم عادت میکنم تا موقعی که برای امتحانا باید یه مدت ازش دور باشم هر دوتامونم بتونبم دوام بیاریم!

خیلی دوستت دارم کوچولوی نازم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
21 آبان 91 9:46
هر روزش با روز بعد کلی فرق میکنه. و هر کدوم از روزها یه احساس تازه و قشنگ به ادم دست میده .
بهاره
23 آبان 91 19:41
سلام خيلي وقت بود اينجا نيومده بودم./همه رو خوندم. دخترت چه نازه.
با تعريفات دلم خواست دخترم زودي به دنيا بياد و تمام اون حس ها رو خودم تجربه كنم.
روز به روز بهتر باشي


انشا...بسلامتی دخملیت دنیا بیاد ببینی چه عالمی داره اصلا قبلش نمیشه فهمید منم بعدش فهمیدم !!!